sreda, marec 04, 2009

Hapax Legomena in še več sedaj tudi na Twittru

Hm, Twitter ... Moram priznati, da na prvi pogled nisem videl posebne koristi v Twittru. Načeloma ne maram komunicirati veliko stvari o sebi ali svojem početju. Nič nimam proti temu, vendar mi osebno tak pristop ni blizu.

Toda kot samooklicanem navdušencu nad tehnologijo mi zadeva ni dala miru. Govora o njej je ogromno, vsi pišejo o njej, vedno več ljudi ga uporablja. Torej je Twitter ostal na radarju, obenem pa se je na leto starem računu nabiral prah. Tako sem se pred kratkim usedel in malo razmislil, ali je Twitter nekaj, kar lahko uporabim.

Po tehtnem razmisleku sem ugotovil, da je odgovor pritrdilen. Seveda pa za tem stoji več razlogov, ki bodo, oziroma že, narekujejo moj način uporabe storitve. Torej - prvi način uporabe je Twittanje linkov na moj blog, ko se pojavijo novi zapisi. Razlog za to je preprost - želim si, da bi blog bralo čim več ljudi, obenem pa se zavedam, da so viri RSS tehnologija, ki marsikomu ni domača. Povedano drugače - Twitter je lahko samo še en dodaten način za spremljanje mojega bloga za ljudi, ki jim Google Reader ni prvi jeziček v brskalniku.

Drugi razlog je moj blog na Tumblrju. Pri svoji dnevni uporabi spleta naletim na številne stvari, ki pa tako ali drugače ne sodijo na moj blog. Morda zaradi vsebine, morda zaradi oblike. Kakorkoli že, Tumblr blog je zamišljen kot tok zavesti najboljših stvari, ki jih najdem na internetu. In Tumblr lahko integriram na Twitter, kar pomeni, da se vsebina samodejno osveži brez mojega posredovanja. Na ta način je Twitter lahko integracija dveh sicer ločenih storitev za vse, ki bi si to želeli spremljati. 

Naj na tem mestu naredim še kratko samopromocijo svojega Tumblrja, oziroma člankov, objavljenih v zadnjem času:

Formula, ki je povzročila finančno krizo
Stara optična iluzija - nov pogled
LEGO - najbolj kul vizitka, ever
Španska vas - kateri jeziki so nerazumljivi za različne narode

Kot vidite gre za zbirko zanimivih videov, člankov, slik in drugih zadev brez posebnih komentarjev in razmišljanj. Zakaj Tumblr in ne direktno Twitter? Stvar osebne preference. Tumblr mi je s svojim oblikovanjem in formo bolj všeč, nudi možnost vključevanja multimedijskih vsebin, povrh vsega pa te ne omejuje z znaki. Česar pri Twittru zaradi svoje dolgoveznosti ne maram. Je pa Twitter po drugi strani zanimiv za čisto dvosmerno komunikacijo, ko želi kdo pokomentirati kakšno objavo, torej namesto komentarjev.

Torej - Twitter bo namenjen vsem, ki si želijo spremljati oba bloga v enem ličnem in privlačnem paketu. Če ne uporabljate RSS-a potem se vam splača naročiti. Število Twittov je relativno majhno - kolikor gledam zgodovino, več od treh na dan ni za pričakovati, kar ni pretirana obremenitev.

Without much further ado - Moj Twitter profil.


Seveda pa se lahko še vedno naročite na RSS tega bloga ali pa Tumblrjev RSS. Viri niso skrajšani, nimajo oglasov in vedno zanimivi :).