nedelja, december 04, 2005

Zabava z Google Earth

Google Earth se mi je zdel ob predstavitvi izredno kul zadeva, težava pa je v tem, da po nekaj tednih, ko pregledaš glavna velika mesta, tistih nekaj držav, kjer si že bil in par zanimivih lokacij, nekako ni več razloga, da bi še veliko brskal.

Zadnjič pa sem popolnoma po naključju nekje na spletu odkril podatkovno zbirko za Google Earth, imenovano AntWeb, ki ti na zemljevidu prikazuje lokacije različnih vrst mravelj. Poleg njihove lokacije si je mogoče ogledati še njihove slike in latinska imena ter osnovne podatke. Sliši se mogoče malo dolgočasno, vendar niti ni. Definitivno igrica za kakih petnajst minut.

Mi je pa to dalo misliti in vprašal sem se, če ni slučajno mogoče dobiti še kakšnih takih zanimivih zbirk. In seveda jih je mogoče dobiti. Med zanimivejšimi so se mi zdele poti ptic selivk, prikaz oblačnosti v realnem času, infrardeče slike zemlje, migracije človeštva skozi zgodovino in recimo prikaz utrdb v Verdunu. Nekaj slik spodaj:



Če ima kdo malo preveč časa in bi se rad pozabaval s podobnimi stvarmi lahko obišče nekaj naslednjih strani:

Pa veliko užitka pri pregledovanju zemljevidov.

Ni komentarjev: