petek, december 02, 2005

Za pobesnele kapitaliste

tradeOver je spletna igra, kjer na začetku dobite milijon dolarjev kapitala in ga potem vlagate v različne delnice, indekse, valute ali pa naravne surovine. Stvar je napisana v AJAX-u in je precej zanimiva za zapravljanje časa. Sam sem na primer vložil v Google, Shell, Baidu (kitajska konkurenca Googlu) in baker. Pomanjkanje moje investitorske žilice dokazuje dejstvo, da sem do sedaj (v treh dneh) še največ zaslužil z bakrom. :( I suck.

V glavnem, na strani sem ustvaril tudi slovensko skupino, ki je na voljo pod povezavo Leagues, če se bo kdo slučajno odločil, da bo igral in se poizkusil v igri. Lahko se pridružite, da Slovenija skupno sesuje druge države. Pod pogojem, da najprej izstopim.

Mimogrede, največji krivec za moj neuspeh je padec vrednosti delnic Googla. Tako da lahko v bodoče pričakujete manj novic o Googlu in več o Microsoftu.

Ni komentarjev: