petek, december 09, 2005

Prvi odgovor na Yahoo! Answers

Uau. Precej presenečen sem bil, ko sem danes zjutraj ugotovil, da sem prejel prvi odgovor na svoje vprašanje na Yahoo! Answers. O storitvi sem pisal včeraj in res me je zanimalo, kakšen bo odgovor. Nad kakovostjo odgovora sem bil prijetno presenečen, še posebej nad hitrostjo.

Res je, da je to šele začetek storitve in je torej na njej veliko radovednih ljudi, ki jo še preizkuša, tako da morda že čez mesec ali dva odgovori ne bodo več tako pogosti in dobri. Toda prva izkušnja je pozitivna.

V duhu znanstvene raziskave se bom poskusil danes prijaviti še na Metafilter in dobiti odgovore tam. Kasneje bom primerjal kakovost obeh odgovorov, pa naj se empirično pokaže, kdo je boljši.

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Hehe. Vprašanje je bilo, kako posušiti mokro steno brez zidarskih del. Odgovor sicer ni bil nič posebnega, oziroma nič kar ne bi že vedel, ampak če se mi ne bi niti sanjalo, kako naj se lotim vprašanja, potem bi bil bolj koristen. Zanekrat je vprašanje še odprto, saj ostane odprto 14 dni če prej ne dobiš dobrega odgovora.

jaka pravi ...

link?