sreda, december 14, 2005

Še par malenkosti

Zelo amatersko se ukvarjam s fotografijo, zaradi česar me ta tematika tudi zanima. Times je objavil zbirko najboljših fotografij v prejšnjem letu. Gre za novinarsko fotografijo, nekaj pa je dejansko zelo dobrih. Ker pa gre za ameriško revijo je pač veliko fotografij na tematiko katastrofe v New Orleansu. Kljub temu zanimiva zbirka.

Druga zanimivost, ki sem jo odkril pa je igra, kjer se poteguješ za položaj Božičkovega pomočnika. Na razpolago imaš določen proračun in par pomočnikov, nato pa moraš organizirati Božičkov obisk v neki trgovini. Poskrbeti moraš za vse: fotografa, slaščice za otroke, Božička in podobne neumnosti, ki sodijo zraven. Ko sem se poizkusil se je izkazalo, da nisem najbolj primeren za pomočnika, ker sem proračun, ki sem ga imel na voljo prekoračil za neverjetnih 10 odstotkov. Poskusite in ugotovite, če ste iz pravega testa, da pomagate izmišljenemu debeluhu.

Ni komentarjev: