torek, september 26, 2006

Pozabil na rojstni dan mojega bloga

Eeeek. Ravno v prejšnjem zapisu sem razglabljal, zaradi česa sem začel blogati. Obenem sem pred kratkim razpravljal o tem, kdaj sem začel blogati. Takrat nisem točno vedel odgovora, zato sem se zdajle spomnil, da bi mogoče pogledal še to. Ko sem preveril datum, sem ugotovil, da sem prvi zapis napisal 12.9.2005. Torej sem zamudil rojstni dan svojega bloga. Tipičen moški. Še dobro da je blog tudi moškega spola, tako da ga boli kurac.

Povzetek tega leta: 288 zapisov, kar znese malo manj kot en na dan. Natančneje 0,789 zapisa na dan. Komentarjev ne bi štel. Kar nekaj mailov, ki so mi jih poslali sosedje blogerji. V glavnem pozitivna izkušnja. Težko bi rekel, da mi je bloganje ravno spremenilo življenje, razen da imam sedaj še eno stvar, zaradi katere se sekiram. Sploh sedaj, ko je Robert naredil svoj Sloblog, kjer ti prav lepo piše, da si lenuh in da že štiri dni nisi nič napisal. Hvala Robert ;).

Še malo statistike: 13.194 obiskov od novembra lani (takrat sem šele začel meriti obiske). Največ prometa je prišlo iz si.blogs (19,95 odstotka), na drugem in tretjem mestu sta Najdi.si (18,17%) in Google (17,84%). Na četrtem mestu so direktni prihodi z 8,37 odstotka, na naslednjem pa slovenski reddit s 4,15 odstotka.

Najbolj priljubljen zapis je bil 15 pravil elektronske pošte. Najbolj pogosto uporabljan brskalnik je Firefox (53,19 odstotka). Najbolj pogost operacijski sistem je Windows s 93,17 odstotka.

To je nekako bilanca preteklega leta. Zdaj pa veselo v novo leto.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Čestitke blogu za prvi bday... pa čeprav ga boli k**** ;)

Anonimni pravi ...

Vse najboljše in še veliko dobrih zapisov!