petek, september 15, 2006

Nov Yahoo! Mail

Tako ali tako smo vsi preskočili na Gmail, kajne? Eh, pa saj ni res. Še jaz imam naslov, ki ga uporabljam na blogih in raznih prijavnicah na spletu, na Yahooju. V bistvu bolj iz sentimentalnih razlogov, kot iz kakšnega drugega razloga, ampak vseeno domnevam, da nisem edini.

No, Yahoo! je že dlje časa preizkušal nov vmesnik za spletno pošto. Sam sem ga dobil že pred časom, saj je obstajal trik, da si dobil nov vmesnik, če si se prijavil kot uporabnik iz Velike Britanije. Kakšen je novi Yahoo! Mail? Prvi vtis je dober. Dizajn je čist (z izjemo oglasov) in izredno podoben kakšnemu namiznemu odjemalcu.

yahoomailk.png

V skladu s tem imate na voljo tudi podobne možnosti. Posamezna sporočila lahko zagrabite in jih potegnete v drug imenik. Tudi desni klik ima svojo nalogo, saj se ne pokaže meni brskalnika, temveč posebej prilagojen meni za elektronsko pošto. Enako kot na namizju delujejo tudi tipke CTRL in SHIFT pri izbiranju besedil.

Nov pristop je tudi uporaba jezičkov. Vsak mail se odpre v novem jezičku in med njimi lahko potem preklapljate kakor vam drago.

Zdaj pa še kaj je slabega. Zadeva je počasna. Medtem, ko se mi Gmail odpre v nekaj sekundah, se mi Yahoo! Mail odpira celo večnost. Sicer lahko vmes opazujete prisrčnega možica, ki skaklja na žogi, ampak vseeno. Poleg tega Yahoo! ne združuje sporočil tako kot Gmail, kar je ena izmed mojih najljubših možnosti. Tudi ni označevanja sporočil z oznakami.

Je pa še druga stvar, ki me moti. Ko naložiš Gmail, si takoj v nabiralniku. Yahoo! vztraja pri pristopu, kjer ti na prazni strani najprej napiše, da imaš v nabiralniku neprebrano sporočilo. Kot da tega nisem sposoben ugotoviti sam, če pogledam v nabiralnik. Podobno kot spletna stran, ki ima posebno vhodno stran, kjer moraš strmeti v animacijo. Ne, hvala.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

no, sej so pa konc koncev zdej več al manj vsi tej maili isti, windows live mail je cisto isti razen tega da ima banercek na vrhu namesto na desno in to mal zjebe kr mas manj placa za reading pane..
drugace je pa enako ko pogledas :)
tudi v hotmailovem novem umestniku lahko maile kar vleces v smeti pa iz smeti in tko :) no sej je fajn :) pa se 2gb ti dajo na hotmailu če si beta tester (sam dobro, za uno so te mogli izbrat)

lp!

Anonimni pravi ...

Meni se zdi pa zanimivo, da nimam reklam. Vsaj v enem ne. Razlika: v enem sem preklopila na beta po "klasičnem" postopku, v "ovca_si" pa z registracijo kot prebivalka VB (zgolj po naklučju). In ta drugi je brez reklam. OGLED
Dodala bi še majhno kritiko gmailu - vabila.