torek, september 26, 2006

Del.icio.us ima milijon uporabnikov

Del.icio.us , prva in najbolj priljubljena storitev za spletno shranjevanje zaznamkov je dosegla milijon uporabnikov. Kar je zanimivo je, da so izredno hitro zrasli ravno v zadnjih devetih mesecih. Obstajajo namreč že tri leta, pred devetimi meseci pa so imeli komaj 300.000 uporabnikov. Očitno jim je koristilo, da jih je kupil Yahoo!

V skladu s tem še kratki rezultati ankete, ki sem jo imel na blogu pred par tedni. Vprašanje je bilo namreč ali uporabljate del.icio.us ali druge storitve za shranjevanje zaznamkov. Odgovarjalo vas je 21. Od tega vas je kar presenetljivih 62 odstotkov storitev uporabljalo. Kar me je presenetilo, obenem pa sem navdušen, da se storitev uporablja tudi v Sloveniji.

Zakaj zapis o relativno nepomembnem dogodku? Hm. Del.icio.us je bil v bistvu razlog, da sem začel sploh pisati blog. To je bila namreč sploh ena prvih spletnih storitev, ki sem jih začel uporabljati in zdela se mi je resnično koristna. Toda o njej v Sloveniji ni pisal nihče. Ne dnevni časopisi v svojih tehnoloških rubrikah, ne tehnološki časopisi. Zato sem se odločil, da bom začel o tovrstnih zadevah pisati sam. In po skoraj enem letu sem prav zadovoljen, da sem naredil ta korak.

Ni komentarjev: