četrtek, september 14, 2006

Dobiva Si.blogs konkurenco?

Ja, precej obseden sem s statistiko, kar pomeni, da besno pregledujem svoje loge v Statcounterju (ker sem škrta pička, sem omejen na samo zadnjih 100 zadetkov), Google Analytics in Performancing Metrics. Slednja sta zastonj.

To pomeni, da precej redno pregledujem tudi od kje so obiski prišli. Seveda predvsem, da bi videl ali kdo je kdo objavil povezavo na moj blog (isto počnem še dodatno v Technorati) in preko kakšnih iskalnih nizov so se ljudje prikotalili na moj blog.

Danes sem med temi obiski opazil tudi link, ki ga nisem poznal. Radovedno sem kliknil nanj in prišel na naslednjo stran.

sloblogs.png

Stvar je na prvi pogled zelo podobna si.blogs. Na njej so nanizani blogi, čas zadnje objave ter naslov njihovega RSS vira. Poleg seznama blogov obstaja tudi seznam najnovejših prispevkov, ki deluje enako kot pri si.blogs. Našteje najnovejše zapise. Zanimiv dodatek se mi zdi, da so blogi na seznamu kategorizirani. Moj blog je označen kot blog strokovne narave. Vsi blogi imajo označen tudi jezik, v katerem so pisani.

Bolj zanimive so druge stvari, ki so skrite. Najprej Obstaja povezava "Statistika", ki zaenkrat (vsaj meni) še ne deluje. Poleg tega je na desni strani okence "Top articles", ki je zaenkrat polna placeholder besedila (Lorem Ipsum). Pod to povezavo se nahajajo "Related Readings", kar naj bi bili verjetno povezani zapisi. Še bolj enigmatični so barvni kvadratki s številko, ki se nahajajo poleg imena bloga. Moj blog ima številko 9. Kaj bi to lahko pomenilo? Hehe.

Lepo je videti, da se pojavlja še en poskus imenika blogov. Če gre dejansko za to, bo zanimivo opazovati, kaj bo novega prinesel nov imenik in kako bo to vplivalo na dinamiko slovenske blogosfere, če sploh.

Kolikor sem lahko ugotovil, ima avtor strani svoj blog tule. Če slučajno Robert tole bere, bi me zanimalo več o tej strani in kaj se načrtuje. Na voljo sem tudi na mailu tritecomment@yahoo.com Drugače pa pohvala receptom ;).

Update: Z Robertom sva se slišala po pošti, kjer mi je zaupal, da je zadeva še v zelo preizkusni fazi in da je nikakor še ni nameraval predstavljati javnosti. Zato ne želi, da bi ljudje pričakovali preveč, še posebej glede na to, da se s projektom ukvarja ljubiteljsko in v prostem času. Moje mnenje je sicer, da je zadeva že v tej fazi videti izredno zanimiva, razumem pa Roberta, da ni ravno najbolj navdušen nad preveliko izpostavljenostjo projekta, ki še ni zaključen. Nihče od nas nima rad, če je njegovo nedokončano delo kar naenkrat izpostavljeno kolektivnemu pogledu.

Še to, Robert je izpostavil, da pri strani nikakor ne gre za konkurenco si.blogs in da je to pač njegov osebni projekt. Tako da se tukaj še javno opravičujem, da sem prehitro skočil in zraven prav bombastično hrumel o nekakšnih konkurenčnih bitkah. Mea culpa.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ampak si pa res hiter...

Kapo dol.

Anonimni pravi ...

Ej, opazila tole novost včeraj na moji BlogStats. Robi, bravo, lepo narejeno! A lahko poveš kaj več, zakaj si naredil ta scanner in kako razvrščaš bloge? :)