petek, februar 03, 2006

Spletni radio Pandora ima novosti

Trenutno na spletu obstajata dva vroča radia, last.fm in Pandora. Osebno uporabljam oba in načeloma nimam posebnega odnosa do kateregakoli od njiju, razen tega, da last.fm včasih bolje ugotovi skupine, ki so mi všeč, Pandora pa mi ponudi več nove glasbe. Pandora pa je včeraj predstavila več novosti, med katerimi so:

  • Možnost predvajanja 30-sekundnih odsekov skladb, ki se nahajajo na strani najljubših skladb
  • Preprostejše dodajanje radijskih postaj drugih uporabnikov
  • RSS feedi z najljubšimi skladbami, radijskimi postajami svojih prijateljev, največkrat predvajanimi skladbami in podobno
  • Grafične prenove vmesnika
  • Možnost upravljanja predvajalnika s tipkamiž
Vse novosti so opisane na njihovem blogu. Moja stran s priljubljenimi skladbami je tukaj, pod tole povezavo pa se skriva RSS feed mojih najljubših skladb, ki mi jih je do sedaj predvajala Pandora.

Uživajte v glasbi.

Ni komentarjev: