nedelja, februar 19, 2006

Se lahko blogi in klasični mediji povežejo?

BlogBurst je storitev, ki blogerjem omogoča, da prijavijo svoje bloge v omrežje BlogBurst, ki je potem na voljo klasičnim založnikom. Ti lahko ptem posamezne zapise iz udeležnih blogov objavijo na svoji spletni strani. Zaenkrat še ni govora o plačilu za objavo, se bo pa morala ob objavljenem zapisu nahajati povezava na izvirni blog ter podatki o blogerju.

Zaenkrat v projektu sodelujejo različni časopisi, med katerimi so Washington Post, San Francisco Chronicle in Houston Chronicle.

Zamisel je vsekakor zanimiva in precej skladna z mojim predlogom, ki sem ga pred časom objavil na Delovem blogu. Zagovarjal sem nareč tezo, da je potrebno blogerje na nek način nagraditi. Ta nagrada je lahko denarna (recimo z oglasi, v smislu AdSense, kjer bloger dobi del prihodka od oglasov na njegovem blogu) ali pa nedenarna, kjer bi šlo seveda za objave v časopisu ali pa na glavni spletni strani. Žal se Delo takrat ni zares odzvalo in blogi sedaj životarijo kot precej brezvezen privesek glavni strani.

Moja teorija v tistem času je bila namreč, da lahko medij iz blogov potegne veliko. Toda težava je v tem, da veliko ljudi brez take ali drugačne motivacije ne bo ustvarjalo vsebine. Delov blog se tako zaenkrat kaže za veliko razočaranje, čeprav sem jim že pred pol leta predlagal naj naredijo točno to, kar sedaj dela BlogBurst.

Kaj bi bil lahko sedaj naslednji korak? Podobna storitev za slovenski prostor. Siblogs vsak dan postreže z zanimivi prispevki. Vsi seveda niso primerni za naslovnico Dela, Dnevnika ali Večera, nekateri pa so dovolj kakovostni, da bi z manjšimi napori z uredniške strani in malo motivacije lahko prispevali h kakovosti medijskega prostora. Ne dvomim, da bi lahko blogerji napolnili vsaj eno stran na teden. In to je precej konzervativna ocena, ki nikakor ne upošteva kakovosti slovenske blogosfere.


Technorati Tags: ,

1 komentar:

Anonimni pravi ...

V četrtek začnemo pri Večeru z objavljanjem plogov v tiskani izdaji. Zaenkrat še ne upam napovedati kako pogosto in v kakšnem obsegu.
Lep dan,
Zvone Štor
urednik računalniških strani
Večer, Maribor