nedelja, februar 05, 2006

Spet o zbiranju zaznamkov

Te dni sem dobil povabilo v zasebno (mater, sem ekskluziven) beta preizkušanje spletne storitve za shranjevanje zaznamkov Ma.gnolia. In ja, spet gre za stran, kamor lahko shranjujete spletne strani, ki sem vam zdijo zanimive. Toda Ma.gnolia je na zanimiv način različna od drugih podobnih strani, med katerimi je glavni seveda de.licio.us. Omogoča namreč oblikovanje tematskih skupin, kamor se te strani shranjujejo. Tako sem sam ustvaril skupino z referenčnimi stranmi (npr. Wikipedia) in kmalu so se pridružili trije člani, ki se jim zdi ta stvar zanimiva in bi radi sodelovali s svojimi zaznamki. Na ta način je mogoče lažje ustvarjati tematske in preverjene strani, saj je mogoče posamezne zaznamke ocenjevati z zvezdicami in podobno.

No, ko pa že govorim o takem tematskem shranjevanju bi rad omenil še Listible. Listible je zbiranje virov o posameznih temah. Recimo, da vas zanima digitalna fotografija. Odpravite se na Listible in nato poiščete zbirko spletnih virov z napotki in triki kako izboljšati svoje fotografiranje. Posamezne strani je mogoče ocenjevati in jih tako uvrstiti višje ali nižje na lestvici.

Obe strani ponujata zanimiv pristop k zbiranju spletnih zaznamkov in ne glede na temo, ki vas zanima, sem prepričan, da boste našli tudi kaj zase.


Technorati Tags: , , ,

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Mislim da te bo tole zanimal:

http://www.cocomment.com/

Unknown pravi ...

Hvala. Sem ravnokar dobil povabilo na testiranje. Definitivno treba preveriti. Čemur v bistvu služi tudi tale comment.