torek, februar 21, 2006

Bo četrtek prelomni dan za bloge?

Ravno zadnjič sem jadikoval nad dejstvom, da slovenski časopisi sicer razmišljajo o blogih, sem ter tja v blogovske vode celo pomočijo kakšen prst, vendar nobeden izmed njih ni pripravljen narediti tistega koraka naprej, ki bi pomenil nekakšen napredek. Moj predlog je bil (že pred časom), naj bloge vključijo v svoje tradicionalne vsebine.

No, očitno slovenski časopisi razmišljajo tudi v tej smeri. Ravno pod zgoraj linkani prispevek je namreč eden izmed Večerovih urednikov, ki je odgovoren tudi za Večerov projekt blogov, objavil komentar, da bo Večer ta četrtek pričel z objavljanjem blogov v tiskani obliki. Mislim, da si Večer za ta korak zasluži pohvalo, čeprav moramo seveda še videti v kakšni obliki in obsegu se bo to zgodilo.

Me pa zanima, kako se bo ta eksperiment iztekel. Kljub mojem dramatičnem vprašanju iz naslova, načeloma ne pričakujem neke revolucije. Nikakor ne mislim, da bodo blogi izpodrinili klasične medije, sem pa prepričan, da so blogi odlično orodje, da klasični mediji razširijo svoj obseg in širino pogledov. Britanski Guardian, recimo, bloge uporablja v svojih blogih z namenom predstavljanja različnih mnenj glede posameznih vprašanj. Mislim, da to ni slab pristop, ki ne škodi ne avtoriteti medija in istočasno glasove blogov postavi nekje med mnenja "strokovnjakov" in mnenja "ljudi z ulice".

Kakorkoli že, napeto pričakujem četrtkov Večer, da vidim, kako bodo blogi v Sloveniji vstopili v medijski prostor.


Technorati Tags: , ,

1 komentar:

Anonimni pravi ...

wtf?

this i gotta see.

Hvala za heads up :)