četrtek, februar 02, 2006

Če ste danes doživeli nadgradnjo Firefoxa

Danes sem bil presenečen, ko sem dobil obvestilo, da je potrebno posodobiti Firefox. Seveda sem pridno posodobil svoj najljubši spletni brskalnik, ampak vseeno se mi je zdelo čudno, da nisem o posodobitvi slišal ničesar.

No, nekaj ur kasneje sem dobil odgovor na svoje začudenje. Gre namreč zato, da sem uporabljal že preizkusne različice Firefoxa 1.5, na končno različico pa sem presedlal s pomočjo samodejnega posodabljanja. No, Firefox me zaradi tega smatra za svojega preizkuševalca in sem torej deležen tudi preizkusnih različic popravkov.

Ni pa to nič takega, česar se ne bi dalo odpraviti. Vse kar je treba, je popraviti eno izmed datotek v Firefoxovem namestitvenem direktoriju. Mozilla Developer new je objavil popolna navodila.


Technorati Tags: , ,

Ni komentarjev: