ponedeljek, februar 06, 2006

Pomoč pri slovenskih blogih

Ok. Rabim pomoč. Malo se ukvarjam z idejo, da bi naredil pregled slovenskih blogerskih storitev. Ker pa bi bil rad pri svojem delu izčrpen in natančen (kot vedno, he he), bi rad vključil čimveč teh storitev. Zaenkrat poznam Večerov in Delov blog, Voljablok, Zivjo.com (ne bi verjeli kolikokrat sem se zatipkal pri tem imenu), Blokec in eDnevnik.com (preliminarni pogled mi da misliti, da sta Zivijo (damn!) in Blokec ena in ista stvar. Prosim, prosim, lepo prosim, ali mi lahko kdo, če se spomni še kakšno storitev to sporoči. Kar v komentarje z njimi.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

www.blogger.si tudi "obstaja"?

cudi me, da nobeneden od slovenskih velikih iskalnikov se niso zacel bloga provajdat kot svoja storitev ali e-mail ponudniki?!?

Anonimni pravi ...

aja...
pa rozina.si sem pozabil

Anonimni pravi ...

www.motosvet.si

jaka pravi ...

http://www.planet-lepote.com/forum/weblogs.php