četrtek, november 02, 2006

Gmail aplikacija na mobilnem telefonu

Googla mogoče na prvi pogled ne povezujemo z mobilnimi telefoni. Mogoče ravno zato ne, ker večino res zanimivih mobilnih storitev ponujajo samo v ZDA. No, danes so za vse obsedence z Gmailom predstavili pomembno novost. Gmail je bil sicer že v preteklosti dostopen preko protokola WAP (brskalnika v mobilnem telefonu) ali preko mobilne Opere in podobnih brskalnikov. Google pa je danes svojo ponudbo še razširil in dodal zanimivo novost: aplikacijo, ki deluje kot odjemalec za Gmail. Dobite jo na naslovu http://gmail.com/app, ki ga odprete preko vgrajenega brskalnika, na voljo pa je za večino sodobnejših telefonov. Popoln seznam podprtih pritlikavcev najdete tu.

Kako zadeva deluje? Odlično. Po namestitvi dobite na telefon všečno aplikacijo, ki se obnaša kot Gmail. Berete lahko sporočila in prebrani maili bodo kot taki označeni tudi na vašem računalniku. Prav tako se bodo poslana sporočila shranila v mapi "Poslano". Še več, odpirate lahko priponke brez, da bi morali imeti nameščene posebne pregledovalnike, kot so QuickWord ali podobno. Zadeva preprosto deluje.

Če imate dovolj sodoben telefon, vam priporočam, da zadevo preizkusite. Jaz sem jo in sem navdušen.

Če vam je bil zapis všeč, blog spremljate še naprej: preko mojega Twitter profila ali pa RSS-a tega bloga. Glasbeni članki so v povprečju objavljeni enkrat tedensko.


Povezani zapisi

Boljša uporaba Gmaila - 1. del
Boljša uporaba Gmaila - 2. del  
Pot do praznega nabiralnika

Razširitve za Firefox za elektronsko pošto
15 pravil elektronske pošte
Učinkoviti naslovi elektronske pošte
GTD za začetnike

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Tole moram takoj poskusiti. Če še G-talk prek G-maila dela na mobilniku, mi ne bo treba nosit notesnika na dopust :)

Anonimni pravi ...

Top je. Še na moji ne najnovejši 6230 nokii dela. Sem ravno včeraj začel pisat post, pa sem šel raje spat.

Anonimni pravi ...

Ne potrebujem te aplikacije, ker imam headerje nastavljene kar v mobilnikovem e-mail odjemalcu. pa tudi sicer je skok na www.gmail.com brzinski.

sem pa ugotovil, da mi Opera cudno odpre wikipedio. Ce imas symbian preizkusi in razmozgaj (ce se ti bo dalo).

Anonimni pravi ...

Zadeva je super. Ni mi pa jasno, ko je funkcija v nastavitvah, da te obvesti o novi prejeti pošti? Kako pa to deluje?