MailChimp, podjetje, ki omogoča pošiljanje elektronskih sporočil na poštne sezname, je objavilo rezultate analize naslovov 40 milijonov elektronskih trženjskih, prodajnih in drugih sporočil, ki so jih poslali preko svojega sistema. Rezultati so izredno zanimivi, saj so analizirali, koliko prejemnikov je odprlo sporočilo. In kaj so najbolj učinkoviti naslovi in kateri so najbolj porazni?
Najboljši - odprlo jih je od 60 do 87 odstotkov prejemnikov.
[COMPANYNAME] Sales & Marketing Newsletter
Eye on the [COMPANYNAME] Update (Oct 31 - Nov 4)
[COMPANYNAME] Staff Shirts & Photos
[COMPANYNAME] May 2005 News Bulletin!
[COMPANYNAME] Newsletter - February 2006
Najslabši - odprlo jih je med 1 in 14 odstotki prejemnikov.
Last Minute Gift - We Have The Answer
Valentines - Shop Early & Save 10%
Give a Gift Certificate this Holiday
Valentine's Day Salon and Spa Specials!
Gift Certificates - Easy & Elegant Giving - Let Them Choose
Prvi nabor naslovov je "dolgočasen", a učinkovit. Drugi segment naslovov je "ustvarjalen", a preveč spominja na neželeno pošto in ga torej uporabniki nikakor ne mislijo odpreti. Pri MailChimpu opozarjajo tudi na to, da gre pri prvem naboru predvsem za biltene (newslettre), kjer je bolje opisati, kaj se dejansko nahaja v sporočilu, kot delati reklamo.
Njihovo priporočilo: Zadeva/naslov sporočila naj uporabniku pove, kaj se nahaja v sporočilu.
Še posebej zanimivo se mi zdi njihovo odkritje, ker tudi sam pogosto pripravljam sporočila in pošto za podjetja, ki pogosto želijo ustvarjalne naslove. Mogoče imam zdaj dobro municijo, da včasih porinem kakšnega svojih dolgočasnih naslovov, ki so bolj moja osebna tendenca.
Mimogrede - ne uporabljajte besede "banana" v naslovu elektronskega sporočila. Kar štirje od dvajsetih naslovov z najslabšim odzivom namreč vsebuje to besedo.
Povezani zapisi:
Pisava pri elektronskih sporočilih je pomembna
15 pravil uporabe elektronske pošte