četrtek, november 02, 2006

Preizkusite 2007 Office

Čeprav se večino časa ukvarjam s spletnimi storitvami in aplikacijami, na nek način še vedno ostajam "off-line" človek. Čeprav svoj blog že kak mesec pišem v Google Docs, v službi še vedno uporabljamo Microsoft Office. Kljub temu, da je Gmail najboljši poštni odjemalec, na delovnem mestu Outlook še vedno vlada. So stvari, ki jih spletna aplikacija ne more narediti. Recimo "drag&drop" za dokumente, bogato oblikovanje dokumentov in neodvisnost od internetne povezave so še vedno dejavniki, ki oblikujejo uporabniško izkušnjo.

V skladu s tem sem seveda dokaj nestrpno pričakoval novi Microsoftov Office. Nekoč, dolgo tega, sem prisegal na WordPerfect, vendar sem ga skupaj z DOS-om zapustil. Poskušal sem ga uporabljati še v Windows okolju, vendar me nekako ni prepričal. Tako nekako od Office 97 nisem spregledal niti ene različice. Office 2000, Office XP in Office 2003. Sedaj je prišel na vrsto Microsoft Office 2007, ki se mi zdi po dolgem času prava osvežitev iz redmondskih laboratorijev.

Office Word 2007 new user interface

Toda zaenkrat ne mislim pisati recenzije izdelka, ker preprosto nimam časa, zadevo pa tako ali tako uporabljam šele en teden. Za vse, ki bi radi videli, kako 2007 Office izgleda v živo, je Microsoft pripravil res fantastično možnost: preizkus v živo na spletu. Zadeva očitno teče v terminalskem načinu, kar pomeni, da lahko dejanske funkcije programov uporabljate preko spletnega brskalnika. Preizkusite lahko vse aplikacije, torej Outlook, Word, Access, Excel, PowerPoint, Groove, OneNote, SharePoint ter svašta i svega drugih zadev.

Spletna predstavitev vam bo še posebej dobrodošla, ker 2007 Office ni več na voljo za brezplačen prenos. Microsoft se je namreč odločil, da je nekaj 10 milijonov prenosov kar dovolj in so začeli za prenose zaračunavati. Tako lahko izkašljate tistih nekaj dolarjev za prenos (česar ne počnemo) ali pa si aplikacije privoščite preko spleta.

Osebno domnevam, da ste vsi seznanjeni z osnovnimi aplikacijami, ki so doživele največje preoblikovanje. Novi vmesnik je (vsaj zaenkrat) fantastičen in dejansko pomeni velik korak naprej na področju uporabnosti. Toda raje bi vašo pozornost preusmeril na par drugih novosti, predvsem OneNote. Če OneNota ne poznate, gre za aplikacijo za izdelavo zapiskov. Sliši se preprosto in načeloma tudi je: gre za popolnoma svoboden urejevalnik besedila, kamor delate zapiske, jih urejate, opremljate z različnimi oznakami in podobno. Resnično koristna zadeva za vse, ki si morate pogosto kaj zapisati ali urediti.

http://www.microsoft.com/library/media/1033/office/images/preview/programs/onenote/66022_753x600_minibar2.jpg

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tudi sama sem bila velika ljubiteljica WordPerfecta, žal so bile v Windowsih težave s fonti in sem šla potem hočeš nočeš na Word. Pri tem sem se spomnila še na moj ljubi QuattroPro. Ahhh, kje so tisti časi :)

Anonimni pravi ...

Se odlocim, bi tudi jaz rad videl tale Office 2007, in grem preizkusit spletno predstavitev. Vse poklikam in izpolnim, cisto v zadnjem koraku pa dobim kripticno obvestilo "The ICA file could not be found." Klinc!