torek, oktober 11, 2005

Tudi Yahoo! išče po blogih

Kot Google pred časom, je tudi Yahoo! predstavil možnost iskanja po blogih. Iskanje se za razliko od Googla, kjer je ločeno, nahaja pri iskanju po novicah. Tako ob vpisu iskanega niza poleg uradnih novic dobite tudi rezultate iz blogov, ki se nahajajo v ločenem okvirju na desni strani zaslona. Po eni strani je to pravzaprav logično, saj so tudi blogi na nek način del novic, po drugi strani pa ni nobenega logičnega razloga, zakaj se blogi pojavijo na desni strani.

Verjetno bi bilo smiselno, da se med zadetki najprej pokažejo najbolj vplivni blogi in ne tisti, ki so bili nazadnje osveženi. Na ta način bi recimo ob vpisu niza "firefox razširitve" dobil rezultate iz mojega bloga. Sicer je res, da v tem trenutku ne dobiš nobenega rezultata, saj očitno nisem v njihovi bazi, kar je precej žalostno. V Googlovi bazi sem (ne preveč presenetljivo, glede na to, da je Blogger v njihovi lasti).

Mimogrede, ko sem malo raziskoval kako Yahoo! išče po blogih sem opazil, da je Yahoo! News odlična storitev in vsaj na prvi pogled boljša od Googlove. Vpisal sem namreč niz "mitnick" in pri Yahoo! dobil boljše rezultate, saj je imel med razultati tudi včerajšnji intervju na CNN, ki ga Google ni imel. Svašta.

Ni komentarjev: