nedelja, februar 22, 2009

The Pains of Being Pure at Heart - Young Adult Friction

Indie, oziroma independent pop, mi je osebno hecna zadeva. Namreč - zdi se mi, da je veliko alternativne, oziroma neodvisne glasbe izredno pop. Seveda to ne spremeni dejstva, da je indie pop, katerega najbolj vidni in znani predstavniki so bili The Smiths, nekoliko bolj "pop" kot običajna neodvisna glasba.

Predstavnikov glasbe je kar veliko, med tistimi, ki sem jih poslušal osebno pa so se znašli Architecture in Helsinki in Belle and Sebastian. Kljub temu, da so mi bili oboji kar všeč, si niso ravno našli stalnega mesta v repertoarju, ki ga običajno poslušam.

Te dni sem preko recenzije na Pitchforku naletel na The Pains of Being Pure at Heart. Za svoje bralce sem izbral skladbo "Young Adult Friction", simpatično štiriminutno zadevico, ki povleče poslušalca. Srednje hitra stvarčica sloni na minimalistični ritem sekciji, ki jo dopolnjujejo melodične kitare in klaviature. Vokal je tipično nekoliko "otroški", torej izredno nežen in speven. Kljub temu pa energije v skladbi ne manjka, saj The Pain of Being Pure at Heart ne zaidejo v pretenciozne vode in ohranijo privlačno pristnost in neposrednost.



Mixtape from http://favtape.com/search/pains of being pure at heart young adult



Povezani zapisi

Franz Ferdinand - Tonight
Death Cab for Cutie - Soul Meets Body
Modest Mouse - The Stars are Projectors