ponedeljek, februar 26, 2007

Sadna obdelava virov RSS

RSS je pri meni majhna obsedenost. Kul se mi zdi vse, kar mi omogoča, da se igram s to tehnologijo. Tako sem se zadnjič navduševal nad Yahoo! Pipes, danes pa me je pritegnila storitev xFruits.

Gre za izredno zanimivo zadevo, ki omogoča, da z viri RSS počnemo kar nekaj stvari, za katere si ne bi mislil, da jih je mogoče početi. Kaj nam torej omogoča?
  • Združevanje več virov RSS v enega
  • Objavo vira RSS v obliki spletne strani
  • Objavo virov RSS za branje na mobilnih telefonih
  • Ustvarjanje virov RSS preko elektronske pošte, kjer na naslov pošljemo mail in nam ustvari nov zapis v viru RSS, ki ga potem lahko predelamo preko gornjih možnosti
  • Predelavo virov RSS v datoteke PDF
  • Pošiljanje osveženih novic v viru RSS na naslov elektronske pošte
  • Oblikovanje datotek OPML
S takimi možnostmi, se odpirajo številni novi načini uporabe. Če ne želite ustvarjati spletne strani, lahko preprosto ustvarite vir RSS samo z elektronsko pošto in omogočite vsem, da se naročijo nanj. Če se ne želijo naročiti, lahko še vedno ustvarite samo spletno stran. Tudi možnost za PDF mi je simpatična, saj lahko zadevo priložite kakšnemu dokumentu in ostane statična, brez sprememb. Prav tako je priročna možnost, da sami ustvarite svoj OPML, saj večina bralcev podpira le izvoz skupnega seznama vseh virov na katere ste naročeni. Sedaj lahko prijateljem pripravite predpripravljene skupke virov RSS.

xfruits.jpg

Povezani zapisi:

Zabava z Yahoojevimi cevmi

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hm... Ko se ze toliko ukvarjas z RSSjem - daj poglej, kaj je z tvojim RSS feedom tegale bloga, saj (vsaj pri meni je tako!) imajo vsi tvoji zapisi, ki jih dobivam skozi RSS fiksiran datum na 1.1.2007 00:00.

:)

Unknown pravi ...

Hmmm. To pa je čudno. Sem preveril feed preko Google Readerja, Bloglines in Netvbes, pa mi povsod kaže pravi datum. Kateri reader pa uporabljaš? Oziroma ali uporabljaš default feed Bloggerja ali tistega, ki ga furam preko Feedburnerja?

Anonimni pravi ...

Mogoce je res stos v readerju. Uporabljam namrec kar Office 2007 Outlook, ki ima sedaj podporo za RSS vire. Verjetno mi ni treba posebej razlagati, da ima tezave samo s tvojim virom (od priblizno 20 ostalih blogov na razlicnih platformah).

Poskusil sem tako z default Bloggerjevim kot feedburner - oboje da isti rezultat.

Evo, ti prilagam se slikico (screenshot), kako stvar pri meni izgleda:
http://img339.imageshack.us/img339/7263/slothroprssfr6.jpg

Unknown pravi ...

Sem preveril tudi pri sebi in je ista težava. Problem pa je, ker ne vem ravno, kaj lahko storim, glede na to, da se povsod drugod obnaša po pričakovanjih.