Guardian je moj najljubši spletni časopis. Poleg tega, da so dejansko eden najboljših časopisov sploh, mi je všeč tudi njihov izredno inovativen pristop k založništvu. Mimogrede, njihova spletna stran, posvečena svetovnemu prvenstvu je genialna, še posebej pa bi izpostavil "Minute by Minute" poročila njihovih novinarjev, ki so strašno smešna.
Če se vrnem k njim bi izpostavil, da so drzno preskočili iz velike izdaje (v stilu Delo) na manjšo različico. Nato so pred kratkim uvedli blog Comment is Free, na katerem dnevno objavljajo številne komentarje in razmišljanja svojih novinarjev in priznanih strokovnjakov in mnenjskih vodij. Poleg tega z blogi spremljajo številne dogodke (recimo teroristične napade v Londonu).
Guardian je že pred časom napovedal, da je splet za njih izredno pomemben, sedaj pa so naredili drzen korak naprej pri združevanju obeh svetov - papirnatega in spletnega. Najavili so namreč novo spletno storitev, ki uporabnikom dovoljuje, da si na računalnik
prenesejo in natisnejo najnovejšo spletno različico časopisa, ki se
osvežuje vsakih 15 minut. Časopis se imenuje G24 in obsega od osem do
dvanajst strani, ki pokrivajo tako splošne in mednarodne novice kot
šport ali medijske novice. Nov izdelek je usmerjen k ljudem, ki se ob
opoldanskih in večernih urah vozijo na javnih prevoznih sredstvih ter
želijo na poti osvežene novice. Storitev bo uradno na voljo letos
poleti, Guardian pa bo pri projektu sodeloval s podjetjem BT.
Tak pristop se mi zdi res genialen saj enkratno uteleša tisto, kar bi morali razumeti vsi časopisi. Gre namreč za to, da ni važen medij, temveč vsebine. Več ljudi bo bralo tvoje vsebine, bolj dragocen boš za oglaševalce in večji vpliv boš imel. Gre za pristop, ki je v popolnem nasprotju večine medijev, ki bolj ali manj razmišljajo samo o tem, kako bodo ločili spletni in papirnati del ter na spletnem delu z zaklepanjem vsebin in številnimi registracijami zaslužili.
Ni komentarjev:
Objavite komentar