četrtek, november 03, 2005

RSS na Delovih blogih

Delo je očitno popravil vsaj eno napako in blogom dodal RSS feede, naredili pa so napako in tega niso nikomur povedali. Ravnokar sem se namreč pripravljal uničujočo kritiko njihovega pristopa in potem popolnoma po naključju opazil, da se v stranskem okviru stiska gumbek za RSS. Svašta. Najprej sem bil popolnoma zaprepaščen in pričel sem celo razmišljati, da sem nazadnje Delu delal krivico in da je bil tisti gumbek tam že takrat, ko sem prvič pisal o pomanjkljivostih Delovih blogov.

No, živčno cigareto in nekaj klikov kasneje se je izkazalo, da RSS-a ni bilo. Dokaz je tale zapis lastnika strani siblogs.

Definitivno gre za zelo kul dodatek Delovim blogom, a zakaj, zakaj tega niso nikomur povedali? Nič ni narobe, če se pohvališ, kadar imaš kaj novega.

Tako si bim lahko po hitrem postopku na Bloglines dodam par blogov, ki se mi jih zdi vredno spremljati. Na seznamu sta zaenkrat Gospod Arg in Guerillero, dodal pa bom definitivno še koga.

Zdaj pa še vprašanje: kaj obiskovalci Delovih blogov uporabljajo za branje RSS, če sploh kaj? Uporabite komentarje.

1 komentar:

jaka pravi ...

Ne vem, če kaj uporabljajo.
Kolikor gledam statistiko mojega bloga, ki sicer ni na delu, večino uporabnikov nanj pride iz siblogs, zelo malo ljudi pa ima pod reference naslov kakšnega od aggregatorjev.

Mislim, da RSS feedi še zdaleč niso tako razširjeni v siblogs svetu, pomojem tudi zato, ker lahko slovenske bloge zelo dobro spremljaš s strani siblogs, ki je konec koncev tudi rss aggregator a ne?