sreda, november 16, 2005

Google Analytics končno premlel podatke

Google Analytics se ob sami predstavitvi ni najbolje izkazal, saj so se najprej pojavile težave z registracijo, nato so zaprli registracijo zaradi očitno pervelikega navala, nato pa smo še tisti, ki se nam je uspelo registrirati pravočasno, čakali več kot en dan na prve podatke.

No, danes zjutraj se je stvar prvič prebudila in mi prikazala statistike za zadnja dva dneva. Nisem se še utegnil prav veliko ukvarjati z njo, vendar izgleda nadvse zanimiva in zmogljivejša od trenutne storitve za analizo statistik, ki jo uporabljam, torej StatCounter. Največja razlika med obema pa je, da StatCounter deluje v realnem času, Google Analytics pa podatke premelje vsakih šest ur (tako naj bi vsaj bilo, čeprav trenutno to ni ravno res).

Ko smo že pri Googlu, je ta včeraj predstavil Google Base, ampak zanekrat ne štekam najbolje, kaj se dogaja okoli tega, tako da bom pisal kasneje.

7 komentarjev:

jaka pravi ...

na techcrunch imas članek o google base, baje je beden, kot dbase izpred 15 let.

Unknown pravi ...

Sem ga bral že zjutraj. Ampak niti ni problem v tem, da je beden, problem je bolj v tem, da si ne predstavljam čemu zares služi, oziroma kaj naj bi koristil meni.

jaka pravi ...

js sm ugotovil, da je kr fajn za gledat recepte ;)

ej btw a ti analiticsi delajo, ker men nekak ne, vsaj prav mi, da ni uspel prebrat...

Unknown pravi ...

Google Analytics mi delajo. Sicer je osvežitev podatkov enkrat na 24 ur, morala pa bi biti na šest, ampak to že preživimo.

Si prepričan, da si prav vnesel kodo? Priti mora za tage head in meta ter pred tag /head.

jaka pravi ...

Ja, saj meni so potem tudi kar naenkrat začeli delati in so mi našli java sniplet v mojem blogu.

Pač beta.

jaka pravi ...

Hm, js mam po google analytics za petek, soboto in nedeljo 0 obiskov, kar je ene 200 manj od resnicnega stanja.

a tebi tudi kaj nagaja?

Unknown pravi ...

Ne, od petka naprej ni nobenih podatkov. Zgleda, da porodne težave še niso pri koncu.