torek, marec 27, 2007

Delam za dobro Appleovih uporabnikov

Danes sem dobil v nabiralnik zanimiv e-mail, katerega avtor me prosi, če lahko objavim poziv "jabolčni srenji", torej uporabnikom Appleovih računalnikov. Gre za pereč problem, ker Appleovi uporabniki nimajo dostopa do e-dohodnine. Ko jim je pisal, da ima probleme, so ga vehementno odpikali, saj žal sodi v tistih nekaj odstotkov, ki ne uporabljajo Microsoftovega operacijskega sistema.

Sam ne morem preveriti, ali je težava res nepremostljiva (nimam namreč Maca), prepričan pa sem, da je pot do oddaje e-dohodnine trnova. Tudi sam sem namreč predlani in lani nameraval oddati dohodnino z uporabo Firefoxa, toda ko sem prebiral navodila glede nameščanja nekih javanskih paketov in ne vem česa vsega še, me je minilo in sem pač zagnal IE.

Osebno se mi zdi, da bi pač morali zadevo zasnovati tako, da dela v vseh brskalnikih in na vseh operacijskih sistemov brez mučnih nameščanj ne vem kakšnih paketov in ne vem, česa še. Sploh glede na to, da po nekaterih podatkih v Sloveniji Firefox uporablja več kot 30 odstotkov ljudi.

V glavnem, če ste Applov uporabnik lahko pošljete mail na edavki.durs@gov.si in beta.edavki@gov.si ter zahtevate podporo za svoj sistem. Ko o tem razmišljam, bi mogoče lahko podobno naredili Firefoxovi uporabniki, ki nas je bistveno več. To seveda velja pod pogojem, da od nas še vedno pričakujejo tisto nameščanje čudaških zadev. Preverjati zdaj nisem šel, ker se mi ne da (vsaj odkrit sem).

Sicer pa - se lahko uprete temu žalostnemu pogledu? Razvijajte spletne aplikacije, ki podpirajo Firefox.

The image “http://developer.mozilla.org/wiki-images/en/a/ac/Moz_ffx_openStandards_800x600.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hja. Da nebomo ostali samo pri e-dohodnini. Lisičke ne podpira niti NLBjev Klik in sumim, da nobena (ali pa vsaj večina) od teh certificiranih spletnih strani.

Žalostno

Marta L. pravi ...

Beda. Tudi meni na BankAustria ne podpira, moram delat na Safariju (imam iMaca)

Anonimni pravi ...

Stany, tule si pa popolnoma brcnil v temo.

Sam sem na Ubuntu Linux (tudi v tem trenutku) in KlikNLB brez problemov uporabljam s Firefoxom (in tako je bilo tudi na Windowsih)... Zato ne sirit neresnic...

Z dohodnino je pa na Firefoxu res en kriz - ampak ni kriv Firefox, temvec Javine knjiznice...

Unknown pravi ...

Ima Robi čisto prav. Firefox in klik skupaj ne delata nobenih problemov.

Dohodnina je pa čisto preveč kompleksna za nekega splošnega uporabnika Firefoxa. To bi morali popraviti.

Anonimni pravi ...

Razvijajte spletne aplikacije, ki podpirajo Firefox.

tukaj bi popravil na Razvijajte spletne aplikacije, ki podpirajo se kaksen brskalnik poleg Internet Explorerja.

Anonimni pravi ...

Število uporabnikov Applovih OS je v sloveniji tako veliko, da se zberejo enkrat skupaj ob pivu in napišejo na roko tisto napoved.

Tu sem se spomnil nekega sošolca iz srednje šole, ki je končal v oblikovanju. Pa pridem k njemu v firmo in ima dva računalnika na mizi Appla in navaden PC. Pa ga vprašam čemu? In se nasmehne pa pravi Appla zaradi sodelavcev, PC pa za delat.

Unknown pravi ...

@David - ja se strinjam. Popravim, ko utegnem.

@dr.onyx - Prav veliko jih ni, jih je pa čedalje več. Ne vidim posebnega razloga, zakaj ne morejo dohodnine narediti tako, da bi tudi za Firefox delala brez nekih kolobocij. Pa na vseh platformah. Tako težko pa ja ne more biti.