četrtek, marec 08, 2007

Blogger me nima več za spammerja

V zadnjem času sem opazil, da je začel Blogger tudi ob pisanju zapisov zahtevati vpis črk s slike (captcha, image verification). Najprej sem nekaj časa pridno vpisoval tiste črke, ampak nato pa mi je začela iti procedura precej na živce.

Danes sem tako mimogrede opazil, da je zraven prijazni vprašajček v oranžnem krogu. Sicer se tovrstnim pripravam izogibam na daleč, danes pa sem vseeno kliknil. In izkazalo se je, da mi ta klik odpre novo okno, kjer lahko podam zahtevo po odstranitvi svojega bloga s seznama potencialnih spammerjev. Seveda moram pri tem še enkrat vpisati kodo.

Za kaj v bistvu gre? Google se poskuša tako boriti pred spam blogi, ki preko avtomatiziranih orodij kopirajo bloge drugih avtorjev in jih nato prilepijo na nek blog na Bloggerju. Ti blogi potem uničujejo iskalne rezultate, njihov največji greh pa je seveda ravno kraja vsebin drugim blogom.

Že dve uri po oddaji prošnje sem prejel prijazno sporočilo, v katerem mi Google sporoča, da moj blog ni spam in se mi opravičujejo za vse nevšečnosti. Če ima še kdo na Bloggerju ta problem, se ga očitno lahko hitro reši. Seveda pa še vedno obstaja možnost, da sem pač zadnji bizgec, ki je ugotovil, da je to sploh možno.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Hvala za to odkritje!