ponedeljek, januar 23, 2006

Rezultati anket

Prvi rezultati mojih fancy schmancy anket so že na voljo. V prvi anketi sem spraševal zakaj ljudje ne uporabljajo RSS. Sicer je vsega skupaj odgovorilo 6 ljudi, a rezultati vsaj v tej obliki potrjujejo tisto, kar sem sumil, torej da ljuje ne uporabljajo RSS predvsem zaradi tega, ker v njem ne vidijo koristi. In bolj razmišljam o tem, bolj je to resničen problem. Zakaj bi si kdo želel stalno ostati v stiku z novicami z BBC ali CNeta? Zakaj bi si kdo želel prebrati popolnoma vsak članek na Slashdotu? V redu, meni je že pomembno, vendar velika večina ljudi ne čuti potrebe po stalnem bombardiranju z novicami. Nekateri morajo verjetno v službi celo delati :).

Druga anketa je ugotavljala katero blogersko platformo uporabljajo obiskovalci mojega bloga. Po pričakovanjih je prvo mesto osvojil Blogger (59%) kar nekako potrjuje moje izkušnje s si.blogs, kjer je precej blogov ravno na tej platformi. Me je pa zato presenetil Movable Type (18%) na drugem mestu. Nikakor nisem pričakoval tako visokega rezultata. Tretje mesto je osvojil Wordpress (12%), ki bi mu po lastnih izkušnjah pripisal več odstotkov.

Če še niste glasovali, pa bi ... izvolite.

Ni komentarjev: