nedelja, januar 29, 2006

Picasa v slovenščini

Včeraj sem na enem izmed neštetih blogov, ki jih prečesavam v iskanju sočnih novosti za svoj blog opazil, da je na voljo nova različica Picase. Med novostmi ni nekih posebnih tehničnih novotarij, toda od te različice naprej je Picasa v slovenščini. Stvar sem hitro namestil na svojo staro desktop mašino in pod opcijo Tools -- Options -- General lahko jezik res spremenimo v slovenščino.

Zanimivo pa je nekaj drugega. Na uradni strani ni nikjer omenjeno, da bi bila stvar sedaj v slovenščini ali pa da je na voljo nova različica. Poleg tega sem danes poskusil stvar nadgraditi še na laptopu, pa prav tako ni šlo. Malo sem pregledal novičarske skupine in moj sum se je potrdil. Uradne najave ni bilo in je tudi ob času pisanja še ni, je pa dejstvo, da nova različica obstaja. Če drugega ne imam na svojem računalniku živ dokaz, da je temu res tako.

Morda je bilo pri celotni stvari kaj narobe, tako da so nadgradnjo umaknili ali pa preprosto čakajo na uradno najavo. Kakorkoli že, bodite veseli saj Google za razliko od večine ostalih multinacionalk ni čisto pozabil na ubogo Slovenijo. Kar poskusite od Yahooja dobiti kaj v slovenščini ali pa od Microsofta v slovenščini dobiti kaj drugega kot Office in Windows.

Pa zapomnite si: o tem sem tukaj poročal prvi.

PS. Če se slučajno sprašujete kaj Picasa je. Gre za izredno simpatičen in estetski program za pregledovanje slik na računalniku. Omogoča vam tudi opravljanje majhnih popravkov, izdelavo projekcij, ohranjevalcev zaslona in bloganje fotografij neposredno iz Picase na vaš blog na Bloggerju. Če ga še nimate ga priporočam za namestitev.

Ni komentarjev: