petek, december 22, 2006

Pandora ima rada družbo

Spletni radio Pandora se razvija še naprej. Medtem, ko se mi zdi, da so fantje pri Last.fm bolj ali manj pozabili na razvoj svoje storitve, se Pandora očitno ne misli ustaviti. Ta teden so dodali nekaj zanimivih novosti, ki so namenjene predvsem druženju in povezovanju z drugimi uporabniki.

Vsak uporabnik sedaj dobi osebno spletno stran, na kateri lahko napišete nekaj o sebi ter ostalim uporabnikom pokažete kakšna glasba vam je všeč. Ko poslušate radio, namreč lahko pesmi ali izvajalce, ki so vam všeč dodate med zaznamke in se prikažejo na vaši spletni strani. Osebna spletna stran prikazuje tudi vaše radijske postaje, obiskovalci pa vam lahko preko majhnega okna pustijo tudi sporočilo, ki pa ne sme biti daljše od 500 znakov.

Družbene možnosti so odlično integrirane tudi z zaodrjem. Če vam je, recimo, všeč "Debaser" od Pixies, lahko kliknete na skladbo, kar vam prikaže podrobne informacije o skladbi, podobne skladbe in ljudi, ki so jo poslušali. Nato lahko obiščete predstavitveno stran vsakega od teh uporabnikov, si ogledate njihove radijske postaje in jih dodate med svoje stike.

Dodana je tudi možnost, da se naročite na vir RSS skladb, ki so jih določeni uporabniki dodali med priljubljene skladbe.

Še kratek ogled novih možnosti preko zaslonskih slik:

Tak je videti seznam izvajalcev, ki so vam bili najbolj in najmanj všeč:

image

Komentar, ki ga lahko pustite drugemu uporabniku Pandore:

image

Seznam skladb, ki jih lahko označiš med poslušanjem:

image

Stran iz zaodrja Pandore, kjer lahko pogledate, zakaj je bila skladba izbrana, katere so podobne skladbe in kdo še posluša enako glasbo:

image

Povezani zapisi:

Pandora hitro meša
Pandora dodala zaodrje

1 komentar:

Anonimni pravi ...

da ne bom samo jaz tebi kradel ideje :) ravno pisal sem post o pandori :)

ko vidim, da mi google reader najde tvoj nov post o tem :))

in mi je vsec, da si ga napisal ti, ker je veliko bolj strokovno izpadel, kot bi moj :)