torek, maj 12, 2009

Ponovno o velikih čudovitih slikah

Moj ljubi Big Picture se ta teden odpravlja na dopust, kar pomeni, da ta teden ne bo slastnih velikih fotogtafij. Že ob sami misli na to me strese, tako da sem se odpravil na splet poiskat nekaj alternativ, ki me bodo spravile čez ta teden.

Odkril sem kar nekaj podobnih strani. Začel bom s Captured časopisa Denver Post. Podobno kot na Big Picture si tudi tu izberejo eno tematiko in jo temeljito obdelajo skozi slike. Pokrite tematike so različne: od taljenja ledu na Antarktiki do beguncev v Pakistanu. Vse slike so opremljene s podpisi za boljše razumevanje. Za okus ena slika iz najnovejše kategorije.

 
Sacramento Bee je svoj fotografski blog poimenoval The Frame in je podoben Big Picture in Captured. Velike slike, podpisi, ena tematika. Izbor fotografij je podobno kakovosten kot pri obeh omenjenih. Za okus slika iz poročila o nedavnih požarih v ZDA.

 Zadnji od treh izbranih je Picture of the Day časopisa Wall Street Journal. Za razliko od ostalih ne gre za eno tematiko, temveč s fotografijami delajo pregled celotnega dne. Ponovno za okus ena slika in ponovno o ameriških požarih:


Če pa vam seveda to ni dovolj, imate na voljo še kar nekaj drugih načinov, da svet okoli sebe spremljate skozi slike. Naj naštejem vsaj Guardianov In Pictures ter New York Timesov kotiček z večpredstavnostnimi vsebinami in slikami.

Če vam je bil zapis všeč, imate različne možnosti, da blog spremljate še naprej: moj Twitter profil ali pa RSS tega bloga.