Angleški ponudnik videa na zahtevo je objavil rezultate o navadah svojih uporabnikov. Predvsem o tem, kakšne vrste vsebin si uporabniki ogledujejo ob določenih dnevih. Ugotovili so, da je največ zahtev po žgečkljivih video vsebinah ob 11:16 dopoldne. Angleško jutro torej vključuje zajtrk, kavo in malo pornografije.
Kaj se dejansko lahko skriva za temi podatki? Lastnik podjetja FilmOn, ki je predstavilo rezultate tava v temi in poskuša pojasniti nekaj v zvezi s prihajajočo recesijo in tem, da ljudje iščejo nekaj, kar bi jim pomagalo pozabiti na vsakdanje težave.
Po moje pa je posredi nekaj drugega. Doma smo hitro poskušali ugotoviti za kaj gre in oba sva najprej pomislila, da gre gotovo za nekaj v zvezi z mašami v cerkvi. Mama in otroci se odpravijo k maši, oče pa ostanejo doma, z izgovorom, da je prejšnji večer v pubu pojedel slab "fish and chips". No, naprej mi teorije ni treba razlagat. Google mi je potrdil, da se vsaj v treh cerkvah v Angliji nedeljska maša odvija ob 11h. Za kaj več sem bil že preveč len, tako da sem na hitro ekstrapoliral, da moja teorija drži.
Ne dvomim pa, da si lahko bralci izmislite kakšno še bolj všečno teorijo.
Mimogrede, da ne bo govora samo o žgečkljivih vsebinah še kratko poročilo o članku - največ družinskih filmov se gleda v sredo, družabna omrežja pa so po podatkih podjetja Hitwise po priljubljenosti že prehitela strani za odrasle. Kljub temu pa to ne pomeni, da ljudje ne gledajo več pornografije, samo vsebine so sedaj na voljo preko drugih kanalov - recimo zgoraj omenjenega videa na zahtevo.