sobota, april 29, 2006

Par novic iz slovenskih blogerskih logov

Najprej bi rad vse bralce opozoril, da Zvone Štor, ustvarjalec in gonilna sila Večerovih blogov vabi na dogodek, povezan z blogi, ki naj bi se dogajal med tehnološkimi dnevi.

Ob tej priložnosti vabim vse akterje slovenske blogerske scene, da si rezervirajo čas v torek 9. maja ob 13. uri in se udeležijo debate. Od odziva zainteresiranih bo namreč odvisno ali se splača vložiti trud in energijo v organizacijo samostojnega slovenskega blogerskega dogodka, iskali pa bomo odgovore na aktualna vprašanja o odnosu blogov do medijev, o komercializaciji (ja, tudi z blogi se da služiti) in še čem.

Osebno me prav zanima ali se da z blogi v Sloveniji v tem trenutku res zaslužiti, tako da obstaja velika verjetnost, da se bom tudi sam oglasil tam. Več na Zvonetovem blogu.

Druga novica, ki pa mi je pred oči padla čisto mimogrede pa je Delova odločitev, da bodo sedaj objavljali najboljše prispevke s svojih blogov v časopisu. Lepa zamisel, ki jo je sicer realiziral že Večer (ne vem, sicer, ali stvar še živi), osebno pa sem jim jo predlagal že pred časom (mislim, da novembra 2005), ko se mi je z njihovimi blogi dejansko še dalo ubadati.

Mimogrede, zanimivo vprašanje, ki se mi poraja ob tej zamisli je naslednja: bodo avtorji za te objave plačani? Nenazadnje je prva prijava v njihov sistem nekoliko bizarna, saj se ti ob ustvarjanju bloga ni potrebno strinjati z nobenimi pogoji in določili, ki so običajno na teh straneh precej običajni. Čigavo je torej lastništvo zapisov na njihovem blogu. Mogoče imajo v kakšnem obskurnem kotičku skrite pogoje, ki ti vzamejo lastnino nad člankom in ti prodajo mamo. Iskreno dvomim, ampak slab občutek obstaja.

Kakorkoli že, Delo se je odločilo za ne preveč drzen in neinovativen korak, ki ga je bilo sicer moč pričakovati, je pa kljub temu nekoliko razočaral.


Technorati Tags: , ,

1 komentar:

Anonimni pravi ...

ta delova novica mi je tko fascinantna kot priblizno podeljevanje nagrad za knjizna dela.

Kako in na podlagi kaksne metodologije (se mi poraja vprasanje) bodo to ocenjevali?