torek, marec 28, 2006

Seznami najboljših stvari

Spet zavajajoč naslov. Ne gre za vse stvari ampak predvsem za knjige, glasbo, filme in kraje. Spletna stran Lists of Bests vam ponudi različne sezname, ki so jih pripravili različni avtorji. Tako imate na primer 100 najboljših angleških knjig po mnenju bralcev BBC ali pa 100 najboljših albumov po mnenju revije Rolling Stone. Za uporabo se morate registrirati, potem pa lahko označite vse stvari, ki ste jih prebrali, preposlušali in pregledali. Če se ena stvar pojavi na več kot dveh seznamih, se vam na drugem seznamu avtomatično označijo stvari, ki ste jih pokljukali na prvem. Zabavno in zanimivo.

Sam sem ugotovil, da sem najboljši na področju knjig, saj sem nekatere sezname prebral tam nekje do 30 odstotkov, kar niti ni bil slab rezultat. Sem bil pa presenetljivo slab pri filmih, kar pa je posledica, da sem gledal zelo malo starejših filmov kot so All About Eve in podobno. No ja, čez 20 let bom verjetno lahko za nazaj kar konkretno pokljukal filme.

Mimogrede, Lists of Bests je član družine strani kot so 43Things, 43Places, 43People in podobno. Gre za strani, kjer lahko napišete kaj počnete in potem o tem obveščate celoten svet. Če vam je kaj do tega.

Ni komentarjev: