sreda, marec 15, 2006

Prišel sem na prvo stran na reddit

Saj vem, saj vem. Sliši se prav banalno. Toda po dveh tednih brezplodnega poskušanja, sem navdušen, da sem končno odkril zgodbo, ki se je uvrstila na prvo stran strani reddit. Če ne veste, kaj je reddit, gre za nekakšne vrste "družbeni" filter za novice. Bralci lahko sami predlagajo zgodbe in če so te dovolj dobre in zanimive, potem pridejo na prvo stran, kjer jih vidi ogromno ljudi.

Sliši se precej trivialno, toda v resnici ni. Zgodba mora biti istočasno zelo zanimiva ali udarna, obenem pa je ni smel odkriti še nihče drug pred vami. In to je precej težko, ker ima reddit zahtevno bralstvo, ki stalno poskuša priti na prvo stran s svojimi zgodbami.

No, danes sem čisto slučajno nekje zasledil zgodbo, da se bo del Afrike kar odcepil. In s tem mislim del celine, čisto geografsko mišljeno. Zgodbo sem pritisnil na reddit, ker je bila relativno nova in zdela se mi je zanimiva. Presenečen sem ugotovil, da je ni predlagal še nihče. Že čez dve uri sem bil na prvi strani za kar je sicer dovolj že osem glasov, ampak prisotnost na prvi strani pomeni tudi, da te vidi več ljudi in lahko glasuje proti tvoji zgodbi. Ob času pisanja sem na petem mestu dneva in se muzam kot maček, ki je ravnokar pojedel lonec mleka

Ni komentarjev: