sreda, julij 25, 2007

Firefox v živo

Pred časom sem pisal o tem, kakšen je videti Firefox v resnici. Gre namreč za rdečo pando, sorodnika običajne pande. No, ta vikend sem preživel na kratkem oddihu v Amsterdamu, kjer sem obiskal tudi živalski vrt Artis. Z navdušenjem sem ugotovil, da v njem živita tudi dva ognjena lisjaka.

















Najbolje sem ga ujel, ko se je ravno lotil kosila in se veselo vrgel na bambus. Mimogrede, včasih so jedli meso, potem pa so se sčasoma navadili na bambus.

















Mimogrede. Amsterdamski živalski vrt Artis je definitivno vreden ogleda. Priporočam, če se naveličate tradicionalnih atrakcij.


Update: Hvala Napotu, da me je obvestil, da mačji panda (firefox) živi tudi v ljubljanskem živalskem vrtu. Kot sem napisal v komentarjih, lahko sedaj resnično obžalujem, da sem bil nazadnje v živalskem vrtu pred 15 leti. Zdaj pa vsi v živalski vrt in gledat ognjenega lisjaka/rdečega pando/mačjega pando/...

Posted by Picasa

Ni komentarjev: