petek, oktober 27, 2006

Windows Live Writer

Tudi Microsoft na blogerski sceni ne spi popolnoma. Poleg Live Spaces imajo svoja železa tudi v drugih ognjih. Med drugim so predstavili Windows Live Writer, namizno aplikacijo za pisanje blogov.

Gre za dokaj privlačno oblikovano aplikacijo, ki vam omogoča stvari, ki vam jih pač omogočajo tudi spletni urejevalniki blogov. Na voljo imate torej osnovne funkcije (barve, krepka, poševna pisava, citiranje, sezname ter vstavljanje povezav in slik). Zapise lahko opremite z oznakami različnih ponudnikov, zapise lahko shranjujete na disku ali pa jih objavite neposredno na splet.

Lepa stran je tudi, da imate na voljo tudi živ predogled zapisa, ki se vam pokaže tak, kot bo videti na blogu. Objave podpira na Wordpressu, Bloggerju in drugih pomembnejših servisih.

Na voljo imate tudi vključke, s katerimi lahko recimo vključujete slike neposredno s Flickra ali pa aplikacijo prikličete iz Firefoxa.

Lepo je urejeno tudi ravnanje s slikami, saj imate na voljo kar precej različnih možnosti, s katerimi lahko prilagodite videz slike na blogu.

Sedaj pa slabo. Najprej, zadeva podpira preverjanje črkovanja, vendar uporablja lasten črkovalnik. Ne nazadnje imam na mašini nameščen Office, ki ima slovenski črkovalnik. Zakaj ga Writer ne uporablja?

Druga zamera gre temu, da gre nenazadnje le za namizno različico funkcionalnosti, ki so mi na voljo tudi na spletu. Mislim, da bi mi morala namizna različica ponuditi več. Recimo bogatejše urejanje besedila.

Zadnje dni sem imel možnost uporabe Office 2007, najnovejše različice Officea. In poglej, poglej, v njej se nahaja možnost objave na blogu. To bi v teoriji lahko pomenilo, da lahko pričnemo blogerji ustvarjati resnično bogate dokumente in jih objavljati na spletu. Žal mi ni uspelo preveriti, kako stvar deluje, saj se je nekaj zataknilo in mojega preizkusa je bilo konec. Upam, da bom imel več sreče prihodnjič.

Za konec. Windows Live Writer ni napačna aplikacija. Glavna zamera, ki jo imam, je, da je nenavdahnjena. Omogoča mi točno to, kar mi praviloma omogočajo navadne spletne strani. Zakaj točno bi jo uporabljal, če mi sedaj Firefox omogoča, da v Google Docs opravljam preverjanje črkovanja?

Ni komentarjev: