ponedeljek, oktober 09, 2006

Testiranje zanimivih storitev

Pred nekaj minutami sem objavil anketo, ki je izdelana s storitvijo PollDaddy. Gre za podobno stvar kot dPolls, torej za dinamično anketo, kjer lahko ustvarite kratko anketo, ki jo je mogoče objaviti na blogu ali drugi spletni strani. Zanimiv pristop je predvsem dinamična komponenta, saj se rezultati pokažejo takoj, ko glasujete in ni potrebno ponovno nalagati strani ali podobnih neumnosti. 

Novo storitev sem preizkusil, ker mi je pred kratkim nekdo pisal, da mu dPolls niso všeč, ker ne podpirajo šumnikov. Moram še odgovoriti, ampak kakor je videti, PollDaddy šumnike prežveči v redu. Pri PollDaddy sem imel nekaj težav predvsem pri objavi. Blogger namreč zatrjuje, da zadeva ne dovoljuje javascripta. No, vseeno sem zadevo objavil in očitno deluje. Svašta. 

No, pa še nekaj zanimivega je na tem zapisu. Objavljam ga s pomočjo spletne storitve WriteToMyBlog . To je spletni urejevalnik besedila, posebej namenjen objavljanju na blogih. Ima kar precej možnosti za oblikovanje besedila, ki bi jih pričakovali od običajnega urejevalnika. Upam samo, da ne bo ob objavi česa pokvaril. 

Mimogrede, za tak namen lahko uporabite tudi Writely, ki je prav tako spletni urejevalnik besedila in omogoča objavljanje na bloge. V zadnjem času ga malo preizkušam in zadeva niti ni napačna. Sploh v navezavi z novim Firefoxom, ki ti omogoča sprotno preverjanje črkovanja. Še kakšno leto in sploh ne bomo več potrebovali Worda.



Ni komentarjev: