tag:blogger.com,1999:blog-16642270.post114685792890268153..comments2023-09-13T13:41:39.705+02:00Comments on Hapax Legomena: Ne pripisuj zlobi ...Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/04714635305483204342noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-16642270.post-1146916956857314202006-05-06T14:02:00.000+02:002006-05-06T14:02:00.000+02:00"Večina ljudi niti nima ne potrebe ne znanja..." -...<B>"Večina ljudi niti nima ne potrebe ne znanja..."</B> - To je res, vendar pa je vzrok tega ravno to, da je urejanje enostavno preveč komplicirano. Če je tehnologija enostavna za uporabo, potem jo bodo ljudje uporabljali. Če pa se je treba ukvarjati z CSS (greš stavit, koliko ljudi ve, kaj to pomeni) in da lahko tudi vse skupaj sFUBARijo (FuckUpBeyondAnyRecognition), potem se pa tega pač ne bodo lotevali in tudi želja bo (pri nekaterih) izginila. Ker je pač preveč težko. In potem bodo trpeli in kleli čez ponudnika. Če je suženj tiho, še ne pomeni, da je srečen. Strinjam se z enostavnim vmesnikom, vendar pa izgled ni direktno povezan z funkcionalnostjo. To bi bilo ravno tako kot bi rekel, da je (npr. karikirano) pri mercedezu težje najti vrata kot pri meganu. In načeloma ponudniki ne promovirajo "shekanih" izgledov. Blogger ima (mislim da) klavzulo, da pretirano modificiranje izgleda ni zaželjeno oziroma da bo sankcionirano (ker hočejo, da vse izgleda isto oziroma blogspotovsko). <BR/><BR/><B>Guglu je vseeno kakšen je naslov strani</B> - Se strinjam, vseeno pa na rating vpliva tudi obiskanost strani, aktivnost te strani (frekvenca osveženja) in polinkanost te strani. In obiskanost je pomembna. Če recimo vpišeš v gugl "blogspot" bodo prvi trije hiti Post Secret, Riverbend ter Tsunami blog, ki so tudi med najbolj obiskanimi. Če recimo napišeš v gugl "secret" bo Post Secret še vedno na prvem mestu, ker je na splošno poznana stran. Če pa recimo napišeš "blog", bo pa prvi zadetek na .blogspot.com šele na drugi strani, enajsti zadetek (če seveda ne štejemo Google bloga). Kar pomeni, da domena vseeno malo vpliva na google rank. <BR/><BR/><B>Varno ni v resnici nič</B> - se strinjam. Ampak je recimo določen Delo strežnik in njihove vsebine vseeno bolj viden kot pa nek domač strežnik, kjer recimo upravljaš neko domačo stran za (karikirano) neonaciste, ki jo uporabljajo samo oni. Pa ne mislim samo take negativne alternativne skupine, ampak tudi skupine, ki se recimo nočejo izpostavljati. Je pa res, da se da vse najt. Ampak spet...na javnih strežnikih je lažje. Primer je tudi kršitev mojih avtorskih pravic na delovem blogu, ki je (kršitve) drugače ne bi nikoli opazil. <BR/><BR/>Strani časopisov kot so NY times so bile že prej med najbolj branimi. Res je, da se z blogi poveča število referenc na "big guys", ampak mislim da NY times pa res ne potrebuje blogerskih referenc. Vsaj po moje. Ker ga vsi poznajo. Za dvig google ratinga bi pa recimo lahko uporabili primer Dnevnika in njegovega e-dnevnika. Škoda samo, ker ga nisem izmeril, preden je Dnevnik ponudil svoj blog strežnik. <BR/><BR/>Nisem rekel, da bi morali vsi bežati. Blogger and co. so odličen način za začetek in če ti to odgovarja, who am I to judge? Navsezadnje je nekaj zelo dobrih blogov prav na bloggerju ipd. Vseeno pa menim, da v določenih primerih ti ponudniki dušijo potencial določenega bloga. That is all ;)Anonymousnoreply@blogger.com